Välkommen Till Min Blogg

Den här bloggen kommer handla mesta dels om min träning även lite om skolan och vardagliga saker.
För er som inte vet tränar jag Mixed martial arts (MMA) det är en kampsport där man tränar sparkar, slag, kast och markkamp med inriktning på fullkontakt. Jag tränar hos Adrenaline Fighters MMA, Vi är som en stor härlig familj!

 Jag laddar även upp en MMA match så att ni kan se vad det är.
 

Daniel Engström vs. Victor Cheng at The Zone FC 4 - Dynamite





När du tränar MMA har du mycket större tävlings möjligheter än om du bara tränar tex. boxning för då kan du bara tävla i boxning. Men i MMA så kan du tävla i boxning, thaiboxning, submission wrestling pch shootfighting osv. Jag har själv kört några submission wrestling tävlingar och även en stånende tävling i stockholm som heter All style open. Nu i helgen ska jag tävla i Alive finalen som ett wildcard, eftersom jag inte gick vidare dit fick jag chansen som wildcard.





Är det nått ni undrar om MMA, mina tävlingar lr mej så fråga bara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0