Vad tycker ni om affischen ?

Gjorde denhär på adminstrations lektionen

Idag på adminstrationen skulle vi göra en affisch om att esteterna skulle ha en uppvisning och vi fick göra affischen hur vi ville, jag hade väldigt svårt att komma på vad jag skulle göra så jag stannade kvar när jag hade slutat och var med den andra gruppen också på adminstrationen och gjorde fördigt min affisch vad tycker ni är den Najs Eller Bajs ?

Fick även reda på vad jag fick i företagsekonomi A idag. På första provet hade jag G+ tror jag och nu på andra provet MVG inte ett enda fel på hela provet, och sammanlagt på båda proven skulle man ha 90% rätt för att få MVG och det var exakt vad jag hade, men eftersom det var exakt så vet han inte riktigt vad han ska sätta för betyg på A kursen jag hoppas verkligen på ett MVG !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0