Allt spårade ur

I helgen var jag på SSU kurser i Varberg det var faktist kul lärde mej lite skit och lärde känna nytt folk. På fredagen så slutade jag tidigare för att gå hem och packa, fick skjuts av pappa till stationen där jag träffade min gamla mellanstadie lärare Arne. Så medans jag väntade på att dom andra skulle komma till stationen så satt jag och pratade med Arne. Efter en stund kom Liridon och ett litet tag efter kom Sebbe, Shkelzen, Rikard och Fisnik. När vi åkte från Alingsås till Göteborg så missade Liridon tåget och vi andra blev sura osv... När vi väl var i Göteborg så väntade vi in Liridon och fick ta ett lite senare tåg till Varberg. När vi hade kom fram till Varberg var det bara att gå till lokalen i kylan också.. Nu ska jag fatta mej kort  för att det inte ska bli för mycket text :) Vi hade kurser om Feminism, Sverigedemokraterna och främlingsfientlighet m.m. Även idag vare strul med tåget, ett annat tåg inne i Göteborgs central hade spårat ur så vi fick åka tillbaka mot Mölndal och ta en buss därifrån till Göteborg och sedan pendeln till Alingsås. En kul helg iaff !


 

Enjoy the picture ;)

Kommentarer
Postat av: M.S

Det verkar som om ni har varit med om ett litet äventyr. Liridon missa tåget??? Det visste jag inte. Hoppas det blev lärorokt och att ni förstod allt. Näst kurs kommer under våren!

2010-02-01 @ 08:58:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0