Alive en besvikelse .. + Veckans filmtips

Kom precis hem från Alingethai var där och åt efter tävlingen, så jävla god mat. För er som undrar hur det gick på tävlingen, så kan jag säga att jag var skit taggad tills jag fick veta att jag skulle möta en av mina bästa vänner då försvann taggningen helt, den sprang och gömde sej och jag kunde inte hitta den igen.. Sebbe vann på en Armbar, matchen började med thaiclinch har glömt av hur vi kom ner till marken men jag hamna i hans guard på något sätt. Sedan tog han en triangel som jag tog mej ur och fastnade i en snabb armbar som blev mitt fall. Direkt efter matchen skulle jag gå en match till men jag var lite trött så jag fick 4 min att vila upp mej på, och jag kände att jag fick taggningen tillbaka. Sen efter det mötte jag en kille jag har mött innan. Det började med thaiclinch här med och sedan har jag glömt av resten av matchen lr försökt förträngt haha.. För jag var så trött att jag inte orkade nånting men jag får skylla mej själv som inte har tränat riktigt på ungefär 3 månader, har precis börjat med träningen igen för 2 veckor sedan. Men nu vet jag vad jag måste träna upp snarast och det är konditionen. Jag blev helt chockad efter andra matchen över hur trött jag var har aldrig känt så efter en match. Andra matchen slutade 0-0 i poäng och han vann för att han var mer aktiv .. surt kändes det ^^


VECKANS FILMTIPS


Kommentarer
Postat av: rodja ♥

sv: suger verkligen :( men men. Känns skönt när man är färdig med allt, då blir man typ stolt haha!

2010-01-24 @ 15:21:33
URL: http://rodjapazooki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0