MMA fighters är kända för sina snygga öron !

Idag började dagen med att jag drog till skolan vid 12 kom 20 min försent till gympan, vi var i simmhallen och skulle ha simmat men jag fick gå ner till trimhallen och trimma lite haha. Senare ikväll äre MMA träning med fortsättar gruppen, kommer bli härligt ! Men just nu sitter jag och pluggar på inför det jävla naturkunskaps provet som vi ska ha imån.. Vi har inte gjort ett piss på dom lektionerna förutom att han har stått och babblat och sedan visat film inget annat .. Så nu måste jag läsa på från sida 7 - 50 that really sucks. Ska även bjuda på en härlig bild som jag tog igår när jag kom hem :D





Har redan börjat min MMA karriär med blomkålsöron :D det är förjävla snyggt !
Men idag gör det lite ont bara inget farligt och det har byttfärg från rött till blått, tummen upp för det . Mitt lår ser också ganska mysigt ut efter alla lår sparkar som Albin gjorde. Men nu får jag plugga vidare!

Peace

Kommentarer
Postat av: Jesper

Hoho! så ska det se ut :)

2010-02-11 @ 16:11:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0