Trött ska sova nu :)

Idag har jag tränat på friträningen körde lite mittsar med Jim först 4 x 3 min, efter det körde jag MMA sparring med Albin. Det gick la sådär.. han har så himla långa armar så varje gång jag jabbar så jabbar han också och då får han in träffen men inte jag.. hmm inte bra men sen i andra ronden mot honom gick det bättre ska inte berätta min taktik nu för framöver ska jag köra lite mer med honom har jag tänkt, eftersom jag måste testa denna taktiken mer. Men nu ska jag sova folket det var en lång helg. GODNATT




Bjuder på denhär härliga bilden ifrån när jag och toffe skulle köra våra stående matcher i Allstyle open ! Kan inte tänkta mej att detta är snart ett år sedan .. Tiden går fort !!

Kommentarer
Postat av: Julia BL

Dennis Larsson: Bilder ligger uppe dude :D CHECK'EM OUT.

2010-02-07 @ 23:06:34
URL: http://juliabrodenlarsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0