Sova ?

Idag har jag haft en " idrotts dag " i skolan så jag drog till MMA´n och tränade med joel vi körde lite lätt thai boxnings sparrning. Sen när jag kom hem så var jag så trött och tänkte att MMA träningen började kl 20 ! Så jag kollade lite TV och råkade somna inte bra.. vaknade runt 19 och packade träningskläderna och gick och tog en frukt då slog det mej att jag började kl 18:30. eftersom jag har varit så trött nu det senaste så ska jag gå och lägga mej nu direkt så att jag orkar med dagen imån :)

Snodde den här videon från Rami aziz haha :)

 

Den är så himla komisk för alla som tränar kamsport vet ju liksom att fotbollssparkar är dom mest effektiva sparkarna man kan göra, för man skadar sin motståndare så oerhört mycket, därför är det så bra att dom visar väldigt mycket av dom i den här videon! Och deras armbars är så tekniska, tror inte jag har sett någon dra en armbar såpass fort. Det dom tränar kallas självförsvar mot invandrare och det har nu blivit en gren i dom olympiska spelen där det kommer flera invandrare springandes med mitsar runt magen som man ska slå och sparka på för att samla så många poäng som möjligt.

Ne men serriöst sånthär ska inte förekomma.. Eller vad tycker ni ?

Men nu ska jag sova GOD NATT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0