IG i think .. hmm

Idag hade jag prov i Naturkunskaps skiten och det gick åt helvete IG varning tror jag ! Ska ta ett snack med läraren om att han nog är den sämsta läraren jag någonsin haft.. för han pratar med oss som om vi vore 3 år eller nått. Det är inte acceptabelt, okej i min klass är vi inte dom mognaste men när han pratar på det sättet respekterar man honom mindre och tycker varken om honom eller hans lektioner! Och efter det provet hade jag nått oförberätt prov i teckenspråket, Det gick väldigt bra vi gick typ igenom saker ifrån häftet som vi precis gjort klart.



 Nyss var jag och tränade dessutom, med Nybörjar Thaiboxningen, vi körde lite blockar och sparkar även lite thai clinch. Känns fortfarande som att nån står och drar mej i nacken, kommer troligtvis vakna med ont i nacken eller nått sådant. Men nu ska jag sova !

Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0