Börjar kännas i kroppen nu !

Nu har jag tränat 4 dagar i rad och det börjar kännas i kroppen att musklerna inte har hunnit vila riktigt, har lite nackspärr ont lite här och där men det stopppar inte för ytterligare träning imån! Sen ska jag ha antingen fredag som vilo dag eller lördag för nån av dom ska jag gymma på också sedan på söndag blire friträning men först på morgonen ska jag simma. Ska se om jag hinner gymma lite imorgon också innan Thai träningen börjar, ska bli så härligt att se lite resultat till början av sommarn längtar som fan. Men det kommer vara mycket blod svett och tårar dit.. Ska Börja med Kreatin igen och fortsätta med mitt whey 80 nu och får se om det blir någon vikt ökning. Ska sova nu så att jag orkar med dagen imorgon också :)


Detta är vad jag kommer ta för tillfället och det går att köpaGYMGROSSISTEN.COM


PEACE

Kommentarer
Postat av: Robin Gidlöv

haha Det är så det ska kännas :D kämmpa på!

2010-02-10 @ 23:23:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0